lördag 11 december 2010

Barnen är min hjärtefråga!

Hej, hej!
Nu är det dags att häva tystnaden som fått råda här på min blogg under en längre tid. Barnen finns ständigt i mina tankar och då menar jag inte bara mina egna.
Tystnaden innebär inte att det inte finns något att skriva om eller att allt är bra.

Jag har många tankar, mycket kunskap och erfarenhet av och om barn som jag gärna vill dela med mig av till er som läser här på bloggen.

Det finns många frågor om barn som berör och upprör - kommentera gärna mina tankar, så vi får igång diskussioner och en mer levande blogg.

Läs gärna min krönika om "Entreprenörskap i förskolan" http://www.svensktnaringsliv.se/skola/jag-vill-hjalpa-till_122497.html?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=2010-12-10&utm_campaign=nfskola

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar