onsdag 2 juni 2010

Vad vore livet utan mina ungar?

Vad vore livet utan mina ungar? Jag kan inte ens tänka tanken.....
Mitt liv skullle kännas tomt, väldigt tomt.
Jag är ju mamma till fyra fantastiska barn, som nu är stora. Det är bara yngsta sonen kvar hemma och han går redan ut ettan på gymnasiet.

Ibland känns det som om det var igår min första föddes och hon blir 25 i höst. Tiden går så fort, när man är mitt i livet, så glöm inte att stanna till, lyssna och njut av ditt barn här och nu!

För någon vecka sedan hade jag förmånen att ha tre av fyra barn hemma samtidigt! Den fjärde är på äventyr i Sydamerika. Jag blir så glad och mitt hjärta så varmt när jag hör de skratta och retas med varandra. (Det där med att retas, det växer visst aldrig bort.)

Vilken skatt och rikedom att jag får ha mina kära barn, så nära.


Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar